گرامیداشت 14 سال تجربه آبتین در صنعت تاسیسات

15 مهر 1402، چهاردهمین سالگرد تاسیس آبتین را جشن گرفتیم.

گروه تجاری آبتین در طول 14 سال تجربه خود و با پشتوانه چند دهه حضور فعال موسسان خود در صنعت تاسیسات، همواره تلاش کرده همراهی مطمئن برای مشتریان خود باشد.

در این مسیر به ارائه محصولات با کیفیت در سطح جهانی اکتفا نکرده ایم و برای پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان در صنعت تاسیسات، همواره خدمات خود را توسعه داده و مخاطبان مان را در طول فرآیند خرید تا مصرف پشتیبانی می کنیم.

اعتماد مشتریان سرمایه آبتین است و ما به پاس همراهی چندین ساله مخاطبان مان، با قدرت تر از همیشه پیش می رویم و با به کارگیری خلاقیت و نوآوری در ارائه محصولات و خدمات تلاش می کنیم تجربه ای آرامش بخش و مطمئن را برای مشتریان آبتین رقم بزنیم.

به قرار هر سال، امسال هم در کنار خانواده بزرگ خود 14 سالگی آبتین را جشن گرفتیم، اما به دلیل مصادف شدن تولد آبتین با نمایشگاه تاسیسات سعادت داشتیم در این روز در کنار مشتریان و همراهان همیشگی مان نیز باشیم که لذت این روز را برای اعضای آبتین دوچندان کرد.

چندین دهه حضور و تجربه فعاالیت در صنعت تاسیسات منجر به آن شده که دانش قابل توجهی از نیاز و شرایط بازار در مجموعه و بین اعضای آبتین نهادینه سازی شود.

گسترش فعالیت های برند و ارائه محصولات جدید و نوآورانه در شهرهای مختلف ایران از طریق نمایندگی های متعدد آبتین و حمایت و پشتیبانی از خرید در سرتاسر کشور از طریق ارائه خدمات پس از فروش گسترده مسیری است که جهت پوشش نیاز مشتریان مان در پیش گرفته ایم.

همچنین ارائه مشاوره و راه حل در فرآیند خرید تا مصرف را نیز در نظر گرفته ایم تا با تکیه بر دانش و تخصص نیروهای حرفه ای آبتین، همواره در کنارتان باشیم.

ما در گروه تجاری آبتین برای اعتماد و همراهی شما ارزش قائلیم و بهبود مستمر را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده ایم تا همیشه انتخاب اول مخاطبان و مشتریان مان باشیم.