حضور آبتین در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

نمایشگاه بین المللی تاسیسات یکی از رویدادهای مهم در صنعت تاسیسات به شمار می رود که برندها، شرکت ها و فعالین حوزه تاسیسات را گرد هم می آورد.

آبتین به قرار هر ساله، بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات را فرصتی برای تجدید دیدار با همراهان همیشگی و معرفی دست آوردهای جدید خود دیده و مانند همیشه حضور پرباری در این رویداد داشته است.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات در مهرماه (13 تا 16) سال 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور حدودا 600 برند و شرکت فعال در حوزه ی تاسیسات و تهویه مطبوع برگزار شد.

گروه تجاری آبتین به واسطه ی جایگاه برجسته خود در صنعت تاسیسات و به عنوان نماینده رسمی برند گراندفوس و محصولات دانفوس و زیلمت در ایران اهمیت بالایی برای رویدادهای بین المللی در صنعت قائل است؛ برهمین اساس به همراه برند زیر مجموعه خود، آبنوس، حضوری پر رنگ در نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع داشته و با برنامه ریزی های هدفمند موفق شدیم تعاملی اثربخش با مخاطبان مان در بازه نمایشگاه برقرار کنیم.

غرفه آبتین در محل همیشگی، سالن 38 که یکی از بهترین سالن های نمایشگاه است و با متراژ قابل قبول جهت فراهم آوردن آسایش و راحتی مخاطبان مان، قرار گرفت.

در طراحی و آماده سازی غرفه و همچنین برنامه ریزی های اجرایی خود، تلاش کردیم نحوه استقبال، پذیرایی و تعامل با حاضرین و بازدیدکنندگان در شان مقام مشتریان و مخاطبان آبتین باشد و تجربه ی خوبی را برای آنها رقم بزند.

عملکرد آبتین در نمایشگاه تاسیسات

به منظور پاسخگویی به مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه تاسیسات 1402، نیروهای متخصص آبتین در چهار بخش محصولات دانفوس، محصولات گراندفوس، واحد فنی و واحد خدمات مشتریان به معرفی آبتین و محصولات و خدمات آن پرداختند و حاضرین را جهت دریافت پاسخ های خود و اطلاعات مورد نظرشان هدایت کردند.

با توجه به آنکه نمایشگاه تاسیسات رویدادی حائز اهمیت برای ما است، تیم های متخصص و فنی آبتین در کلیه ی حوزه های فعالیت برند آمادگی برگزاری جلسات با مخاطبان را داشته و همچنین پیش نیازهای مورد نظر و شرایط غرفه نیز امکان برگزاری جلسات متعدد را برای تیم های اجرای فراهم آورده و از اینرو در طول 4 روز نمایشگاه توانستیم تعاملات اثربخشی را با مخاطبان و مشتریان خود و همچنین مخاطبانی که به تازگی با گروه تجاری آبتین آشنا می شدند را داشته باشیم.

ارزیابی ها و نظرسنجی های انجام شده از مخاطبان در طول 4 روز نمایشگاه تاسیات 1402 نشان می دهد که اکثر مخاطبان از عملکرد و تعامل با آبتین و گروه حرفه ای آن راضی بوده اند و این موضوع باعث خرسندی و افتخار تک تک اعضای آبتین است.

جلب اعتماد و توجه مخاطبان و به خصوص بازدیدکنندگانی که برای اولین بار در رویدادهایی مانند نمایشگاه با آبتین آشنا می شوند از جمله اهداف مهم ما بابت حضور هر ساله در چنین رویدادهایی است. از اینرو تلاش میکنیم در قالب خلق تجربه های جالب توجه در هر بخش، آبتین و محصولات و خدمات آن را معرفی کنیم. به این منظور در واحد آبتین سرویس علاوه بر حضور متخصصان خود با نمایش رنج کامل قطعات یدکی نشان داده ایم خدمات پس از فروش آبتین در سطحی حرفه ای اجرا می شود.

در بخش محصولات دانفوس و گراندفوس نیز به همین ترتیب با قرار دادن دموی محصولات کیفیت محصولات خود را که در سطح با کیفیت ترین محصولات جهانی هستند از طریق تست آنها  به مخاطبان نشان می دهیم.

برگزاری تولد 14 سالگی آبتین در خلال نمایشگاه تاسیسات 1402

مصادف شدن چهاردهمین سالگرد تولد برند آبتین با نمایشگاه بین المللی تاسیسات، تجربه ای جدید و جالب توجه بود. حضور همراهان همیشگی در کنار خانواده بزرگ آبتین 14 سالگی خاطره انگیزی را برای ما رقم زد.

گروه تجاری آبتین در طول سال های فعالیت خود در صنعت تاسیسات همواره تلاش کرده است با کیفیت ترین محصولات در سطح جهانی را به دست مخاطبان خود برساند، با ارائه خدمات فنی و مشاوره ای خرید مطمئنی را برای آنها فراهم کند و با ارائه خدمات پس از فروش حرفه ای همراهی قابل اعتماد برای مشتریانش باشد.  

حضور مشتریان و مخاطبان آبتین به مانند همیشه ارزش ویژه ای به این رویداد افزود و ما در گروه تجاری آبتین ضمن تشکر از همراهی و اعتماد شما از این فرصت با ارزش استقبال می‌کنیم و همواره تلاش می‌کنیم با ارائه مشاوره و راه حل تخصصی و به کارگیری نوآوری و خلاقیت در عرضه محصولات و خدمات تجربه خوبی را برایتان رقم بزنیم.