مشاوره تخصصی آبتین

مشاوره تخصصی آبتین

تاسیسات جزو نیازهای اساسی و مهم یک ساختمان است که در صورت کارکرد درست منجر به آسایش ساکنان آن می شود.

تاسیسات ساختمانی به صورت عمده به بخش های تاسیسات مکانیکی، الکتریکی و تهویه مطبوع تقسیم می شود. هریک از این موارد به نوبه ی خود تاثیرات به سزایی در فراهم آوردن شرایط مناسب برای زندگی و فعالیت های روزمره دارند. بنابراین مهم است در بخش تاسیسات از محصولات با کیفیت و برندهایی استفاده شود که خدمات پس از فروش ارائه می دهند و دوره مصرف مطمئنی را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند.

اما خرید این محصولات به واسطه آنکه مختص صنعت تاسیسات است با چالش هایی رو به رو است، از اینرو ارائه مشاوره تخصصی خرید جزو نیازمندی های این بازار به شمار می رود.

از مهم ترین چالش های خرید پمپ و ملزومات تاسیسات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به صورت کلی این محصولات برای عموم مصرف کننده شناخته شده نیستند. در پروژه های ساختمانی معمولا مشاوران و پیمانکاران به صورت تخصصی با محصولات و سیستم های تاسیسات آشنایی دارند.
  • با توجه به نوع پروژه (اعم از مسکونی، اداری، بیمارستانی و …)، نیازمندی ها و شرایط ساختمان، محصولات به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین لازم است شرایط ساختمان و کارایی هر محصول به درستی بررسی شود تا بهترین محصول برای پروژه انتخاب شود.
  • چالش دیگری که صاحبان پروژه، پیمانکاران و کارفرمایان با آن رو به رو می شوند شناخت برندهای با کیفیت است که دوره مصرف مطمئنی داشته باشند. در این مورد مقایسه برندها از نظر قیمت و کیفیت، رضایت مشتریان و خدماتی که ارائه می دهند می تواند در تصمیم گیری به مشتریان کمک کند.
  • با توجه به آنکه محصولات صنعت تاسیسات تا اندازه ای تخصصی هستند، گاهی دغدغه خریداران کسب اطلاعات فنی در هنگام خرید است تا بتوانند به درستی تصمیم بگیرند.
  • با توجه به اینکه ملزومات تاسیسات عموما تخصصی هستند، در صورتیکه به درستی و توسط متخصص راه اندازی نشوند مکن است سیستم به خوبی کار نکند، همچنین چنانچه در بازه ی مصرف دستگاه دچار مشکل شود نیاز به نظر کارشناسی متخصصان است تا ایرادات آن شناسایی شود. بنابراین توصیه می شود این محصولات از برندهایی خریداری شوند که وجود خدمات پس از فروش ارائه می دهند.
  • چالش مشتریان در شهرستان ها معمولا امکان راه اندازی و وجود نمایندگی در شهر محل سکونت شان است که ممکن است فرآیند خرید و مصرف آنها را با چالش رو به رو کند.
مشاوره تخصصی آبتین گراندفوس

با توجه به چالش های پیش رو خریداران، همواره توصیه می شود جهت خرید ملزومات تاسیسات برندهای اصل و محصولات با کیفیت را از مجموعه هایی که به شما خدمات پس از فروش مطمئن ارائه می دهند، خریداری کنید.

همانطور که اشاره شد، ملزومات مورد استفاده در تاسیسات ساختمان، تخصصی بوده و مصرف کنندگان نهایی معمولا اطلاعات چندانی در خصوص آن ندارند، بنابراین کارفرمایان و صاحبان پروژه از متخصصان حوزه تاسیسات مشاوره تخصصی می گیرند تا خریدی مطمئن برای پروژه های خود داشته باشند.

مشاوره تخصصی آبتین

خرید مطمئن و اصولی ملزم آن است که پروژه از نظر تخصصی و فنی بررسی شود تا مناسب ترین محصولات از نظر کارکرد و ویژگی پیشنهاد شود.

بنابراین بهترین راهکار آن است که در زمان خرید محصولات مربوط به صنعت تاسیسات از مشاوران متخصص این حوزه راهنمایی بگیرید.

آبتین با تکیه بر دانش و تجربه ی نیروهای متخصص خود تلاش دارد فرآیند خرید را برای مشتریان ساده و مطمئن کند.

از اینرو با در نظر گرفتن ویژگی محصولات، اثراتی که به روز رسانی و توسعه محصولات بر نحوه مصرف خواهد داشت و همچنین نیازمندی های مصرف کنندگان و فعالین صنعت تاسیسات، تلاش می کنیم به صرفه ترین و کارآمدترین محصول را در زمان خرید به مشتریان مان معرفی کنیم تا با اطمینان تصمیم به خرید بگیرند.

مشاوره تخصصی آبتین دانفوس

خدمات مشاوره خرید آبتین توسط متخصصان این مجموعه برای کلیه ی پروژه های صنعتی، ساختمانی، تجاری و بیمارستانی ارائه می شود.

مهمترین مواردی که در مشاوره تخصصی آبتین به مخاطبان و مشتریان ارائه می شود، شامل موارد زیر است:

  • سایز کردن پمپ بر اساس مشخصات ارائه شده توسط مشتری
  • ارائه مشاوره فنی در خصوص محصولات و نحوه استفاده از آنها
  • ارائه مشاوره فنی با توجه به ویژگی ها و نیازمندی های پروژه
  • معرفی محصولات متناسب با نیاز مشتریان

چنانچه در خصوص بخش تاسیسات پروژه های ساختمانی خود نیاز به مشاوره و یا دریافت راه حل بهینه دارید، با ما تماس بگیرید، همکاران بخش تحقیق و توسعه و فنی آبتین همواره حاضر به پاسخگویی به شما هستند.