سمینار تخصصی آبتین در شهر اصفهان

گزارش سمینار تخصصی آبتین در شهر اصفهان

در جهان پویای کسب و کار، پیشی گرفتن اغلب به تجربه تخصصی بیشتری نیاز دارد که این امر نیازمند آموزش مداوم و توسعه مهارت است. یک راه اثربخش برای رسیدن به این هدف حضور در سمینارهای حرفه‌ای است. این رویدادها فرصتی منحصربه‌فرد برای گسترش دانش، بهبود مهارت‌ها و شبکه‌سازی با افراد حرفه‌ای و هم‌اندیش را فراهم می سازند.

نوآوری و خلاقیت جزو ارزش های مهم آبتین به شمار می رود، از این رو همواره بر کسب دانش به روز در صنعت تاسیسات تاکید داریم تا بتوانیم در ارائه محصولات و خدمات به مشتریان مان کارآمد و بهینه عمل کنیم.

ما در گروه تجاری آبتین بر این باوریم که انتقال دانش به روز در حوزه ی تاسیسات می تواند تصمیم گیری را برای مشاوران، پیمانکاران و فعالین این صنعت تسهیل کرده و به آنها کمک کند محصولات مناسب را با توجه به نیازشان تهیه کنند.

در راستای هم افزایی دانش تخصصی و آشنایی با محصولات، اینبار سمیناری تخصصی با حضور همکاران و متخصصان حوزه تاسیسات در شهر اصفهان برگزار کردیم.

سمینار تخصصی آبتین در شهر اصفهان

یادگیری پیوسته در برنامه های آموزشی و تخصصی آبتین

کسب و کارها به واسطه پیشرفت‌های فناورانه، روندهای بازار و تغییرات در رفتار مصرف‌کننده به ‌سرعت در حال تغییر هستند. در بازارها و صنایعی که مبتنی بر دانش پویا هستند، دانش ایستا به‌سرعت منسوخ می‌شود. سمینارهای آموزشی بستری را برای افراد فراهم می‌کنند تا از آخرین تحولات صنعت، تغییر و به روزرسانی دستگاه ها، روندهای نوظهور و بهترین روش‌ها باخبر شوند.

هدف ما آن است که شرکت‌کنندگان با حضور در این رویدادها، به دانش و تخصص ارزشمندی دسترسی داشته باشند که به آن‌ها کمک کند با تغییرات همگام شوند و فرصت‌های جدید را به دست آورند.

توانمندسازی کسب و کارهای حوزه تاسیسات و ساختمانی

تلاش ما در گروه تجاری آبتین آن است که با انتخاب موضوعات و نحوه تدریس دانش و مهارت‌هایی که از طریق سمینارهای آموزشی به دست می‌آید، به‌طور مستقیم و ملموس در حوزه ی تاسیسات مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر این، سمینارهای آبتین اغلب با حضور مهندسان، پیمانکار، مشاوران و سایر افراد متخصص در حوزه ی تاسیسات برگزار می گردد، از اینرو موقعیت مناسبی جهت هم افزایی دانشی، بررسی چالش های معمول صنعت، ارزیابی راه حل های موجود و پیشبرد پروژه ها در این سمینار ها فراهم می شود.

سمینار تخصصی آبتین در شهر اصفهان

توسعه شخصی به واسطه بررسی دانش روز صنعت تاسیسات

حضور در سمینارهای آموزشی به توسعه و رشد شخصی نیز کمک می‌کند. سمینارها اغلب به عنوان یک محرک برای تحول شخصی عمل می‌کنند. با بررسی چالش های بازار و ارائه راه حل های به روز در حوزه ی تاسیسات و همچنین عنوان کردن رویکردهای جدید حوزه تاسیسات، افراد انگیزه ی بیشتر پیدا می کنند تا با جالش های جدید در حرفه ی خود مواجه شوند و در جهت پیشرفت گام برداند.

به همین دلیل تاکید ما در برگزاری سمینار آن است که با در نظر گیری نیاز مخاطبان و دانش به روز بازار، کارگاه کاربردی و اثربخش را برای مخاطبان برگزار کنیم.

در سمینار تخصصی آبتین در شهر اصفهان چه گذشت

سمینار تخصصی آبتین روز یکشنبه 19 آذر ماه در هتل آسمان شهر اصفهان با حضور حدودا صد شرکت کننده برگزار شد.

مباحث مورد بررسی در این سمینار شامل آشنایی با سیستم های کنترلی و بالانسینگ، آشنایی با محصولات، آشنایی با نحوه سایز کردن پمپ ها و بررسی چالش های مخاطبان و راه حل های موجود برای هریک بود، که برای هر موضوع زیر شاخه های مورد نظر و مباحث به روز این حوزه بررسی شدند تا نشست برای متخصصان و فعالین حوزه ی تاسیسات کارآمد و مفید دنبال شود.   

یادگیری پیوسته نه تنها لازم، بلکه در بازار فنی و تکنولوژیک امروز، ضروری است. سمینارهای آموزشی آبتین به منظور بررسی دانش به روز حوزه تاسیسات و هم اندیشی با متخصصان این حوزه برگزار می شود تا در نهایت در کنار هم برای توسعه فردی خود گام برداشته و به واسطه تجربه و تخصصی که کسب می کنیم مسیر توسعه کسب و کار خود را در بازار تاسیسات هموارتر کنیم و در نتیجه محصولات و خدمات مناسب تری را به مشتریان مان عرضه کنیم.

سمینار تخصصی آبتین در شهر اصفهان

استقبال و حضور گرم فعالین و متخصصان حوزه تاسیسات در سمینار اصفهان برای ما بسیار ارزشمند بود و فرصت قابل توجهی را جهت برقراری تعامل و نشست های تخصصی در اختیارمان قرار داد.

به پاس بازخورد مثبت و اسقبال خوبی که از سمینار اخیر آبتین در شهر اصفهان صورت گرفت، و همچنین اهمیت هم افزایی دانشی و تخصصی برای تیم آبتین، در تلاشیم فرصت های دیگری را برای دیدار و نشست با همکارانمان فراهم کنیم و این رویکرد را ادامه دهیم.