شرکت آبتین تهویه آسیا در سال 1389 جهت فعالیت در زمینه تأمین تجهیزات تهویه مطبوع در تهران تأسیس شد. هدف از تشکیل این گروه تجاری، تبدیل شدن به یکی از بزرگترین وارد کنندگان و ارائه دهندگان خدمات فنی مهندسی در زمینه تأمین محصولات نوین، با کیفیت و کارآمد در بازار تأسیسات ایران بوده است.
از مهمترین ویژگی های یک محصول ارزنده استفاده از تکنولوژی روز دنیا و حفظ بهترین کیفیت است. شرکت آبتین برای دستیابی به این مهم با مطالعه و موشکافی به دنبال همکاری با برندهای مطرح در زمینه فعالیت خود بوده و در این راستا مفتخر به اخذ نمایندگی از معتبر ترین و بزرگترین کمپانی های اروپایی نظیر گراندفوس، دانفوس و زیلمت شده است.
گروه تجاری آبتین از همان سال های ابتدایی فعالیت، همواره دغدغه عرضه بهترین خدمات را داشته و با ایجاد یک واحد مستقل خدمات پس از فروش گسترده همواره در جهت افزایش رضایت مشتریان محترم در تلاش بوده است. از این رو آبتین تنها یک فروشنده نیست، بلکه ضامن خرید شماست.
این شرکت با تمامی قدرت گام به عرصه گذاشته و با بهره مندی از متخصصین مجرب و توانمند در کنار تأمین و فروش تجهیزات، به دنبال قراردادن تجربیات و دانش فنی خود در اختیار مدیران و مهندسین محترم کشور می باشد.
در یک کلام، رسالت و مأموریت شرکت آبتین، ماندن در بالاترین سطح بازار رقابتی بواسطه ارائه محصول معتبر، مسئولیت پذیری، خدمات فنی مهندسی ویژه و مشتری مداری در سطح استانداردهای روز دنیا می باشد. از این رو در طول سال های پربار فعالیت خود موفق به همکاری با سازمان ها و صنایع مهم و حضور در بسیاری از پروژه های عظیم خصوصی و ملی شده است.
رفتار تجاری ما بر موارد زیر استوار است:
شرکت آبتین تهویه آسیا در سال 89 تاسیس و از سال 1390 به صورت رسمی آغاز به فعالیت کرد.
موسسان برند آبتین، سابقه و تجربه 30 ساله خود در صنعت تاسیسات را وارد گروه تجاری آبتین کردند تا با شناختی که از بازار ایران دارند، متناسب ترین و با کیفیت ترین محصولات در سطح جهانی را به مشتریان خود ارائه دهند و تجربه ای آرامش بخش و مطمئن را برای مصرف کنندگان ایرانی خلق کنند.
گروه تجاری آبتین با هدف تامین محصولات نوین همگام با دانش و تکنولوژی روز دنیا، از ابتدای فعالیت خود با وارد کردن برندهای مطرح جهانی و کسب نمایندگی آنها تلاش داشت ماموریت خود به عنوان برندی مطمئن در زمینه تامین و ارائه محصولات با کیفیت جهانی در حوزه تاسیسات و ارائه خدمات پس از فروش حرفه ای، تحقق بخشد.
مسیر آبتین در تحقق این هدف به قرار زیر بوده است:
نقطه عطف مسیر آبتین در سال 1394 رقم خورد که اعمال تغییرات ساختاری منجر به رشد و توسعه آبتین شد.
رشد و توسعه مداوم جزو ارزش های آبتین به شمار می رود، اهمیت به این موضوع باعث شده توسعه و گسترش فعالیت از بدو تاسیس در کلیه زمینه ها، در دستور کار آبتین و نیروهای متخصص آن قرار گیرد. در این راستا برجسته ترین مواردی که می توان به آن اشاره کرد شامل: